Gyakran ismételt kérdések

1. Milyen gyorsan kapom meg a rendelésemet?

A rendeléseket általában 1-3 munkanapon belül feldolgozzuk és kiszállítjuk. A pontos szállítási idő a választott futárszolgálattól függ, de jellemzően 2-5 munkanapon belül megérkezik hozzád a csomagod.

 

2. Mi a teendő, ha nem jó a méret?

Ha nem megfelelő a méret, 30 napon belül visszaküldheted a terméket, és kérheted a cserét vagy a vételár visszatérítését. Fontos, hogy a ruhát eredeti állapotában, címkével ellátva küldd vissza. A részleteket megtalálod a Visszaküldési feltételek menüpontban.

 

3. Milyen fizetési módok érhetők el?

Webshopunkban a következő fizetési módokat használhatod:

  • Bankkártyás fizetés (Visa, Mastercard) (hamarosan)
  • Utánvétes fizetés (+költség)
  • Banki átutalás
  • Online pénztárcák (pl. Barion, PayPal) (hamarosan)

 

4. Hogyan tudok kapcsolatba lépni veletek?

Ha kérdésed van, elérhetsz minket az alábbi módokon:

  • E-mail: happydivat@gmail.com
  • Telefon: +36 30 826 7182 (H-P: 9:00-17:00)
  • Instagram & Facebook üzenetben is írhatsz nekünk!